فروش وسایل نقلیه سنگین
فروش کامیون دست دوم قسطی،قیمت ماشین سنگین دست دوم

کتابفروشی ایرانی در سوئیس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس متراژ مکان و فضای نصب کابینت: نکات حائز اهمیت برای داشتن عایق­بندی ایده­آل نوع وانت بار انواع نقاشی ساختمان روش‌های قالیشویی انواع نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا پرفروش‌ ترین لوازم جانبی موبایل کدامند؟ اما چرا به مرور زمان خرید نهال گردو بیشتر از پیش مورد توجه کشاورزان قرار گرفت ؟ رگال آهنی ازدواج بین المللی در ترکیه پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت نصاب سقف شیروانی در کرمان دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران انواع ارتودنسی آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه


فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

فلزیاب تصویری

فلزیاب ها را در حالت کلی می توان به فلزیاب تصویری و فلزیاب ساده دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اما نکته اینجاست که کدام یک از فلزیاب ها مناسب خواهند بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت فلزیاب های تصویری و ساده از هر نظر با یکدیگر متفاوت هستند و باید پس از بررسی های دقیق بتوانید ویژگی های فلزیاب مورد نظر را بدانید. فلزیاب های تصویری همانطور که از نام آن پیداست یک تصویر نمایشگر خواهد داشت. البته منظور از صفحه نمایشگر صفحه ای بزرگ نیست و این تصویر بین 4 الی 8 اینچ متغیر می باشد. فلزیاب های تصویری خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری را می توانید در انواع مارک های مختلف مشاهده نمایید که این تفاوت در مارک های دستگاه فلزیاب در نوع کارایی آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل باید در انتخاب و خرید فلزیاب مورد نظر نهایت دقت خود را بکار گرفته باشید. فلزیاب های تصویری پیشرفته ترین نوع فلزیاب ها هستند که در این مدل ها تنها یک دسته و یک صفحه نمایشگر و همچنین یک مدار الکتریکی که بر روی آن مغناطیس جریان دارد به شما تحویل داده خواهد شد و با نصب کردن این موارد بر روی میله و دسته می توانید از آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های فلزیاب تصویری

بسیاری این سوال را دارند که فلزیاب تصویری چه تفاوت هایی با فلزیاب های دستی و معمولی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: فلزیاب تصویری به دلیل اینکه تمامی موارد را می تواند بر روی صفحه نمایشگر خود به تصویر بکشد بسیار حرفه ای تر از فلزیاب های معمولی خواهد بود و به همین دلیل نیز از جمله پرفروش ترین ها به شمار می رود. باید توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند در سریع ترین زمان از آن استفاده نمایند. استفاده کردن از فلزیاب تصویری نیاز به علم خاصی نداشته و تنها با چرخاندن آن در محل مورد نظر می توانید محل فلز را بیابید. یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب های تصویری را می توان امکان تشخیص کوچکترین ذره فلزی دانست. چرا که این دستگاه می تواند ریز و کوچک ترین قطعه فلزی را به درستی تشخیص داده و محل دقیق آن را بدون هیچ گونه اشتباهی اعلام نماید. برخی از فلزیاب های تصویری تصویری مجازی از فضا را به شما ارائه می دهند و برخی مدل های آن به صورت لکه رنگ هستند که از جمله مهمترین مزیت های این دستگاه ها می توان به نمایش دادن انواع اقسام فلزات اشاره نمود. به این معنی که علاوه بر اینکه می تواند نوع جنس فلز را معلوم نماید خواهد توانست چندین فلزی که در کنار هم قرار گرفته اند را با ذکر اندازه و جنس و همچنین تعداد دقیق برایتان ارائه نماید. استفاده کردن از این نوع فلزیاب ها به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

دستگاه طلایاب چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد؟

 

دستگاه طلایاب را می توان از جمله مهمترین ابزارآلاتی دانست که بسیاری از آن استفاده می کنند. چرا که دستگاه های طلایاب مزایای بسیاری داشته و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. توجه کنید که استفاده کردن از دستگاه های طلایاب ساده بوده و تنها کافی است آن را در دست داشته باشید. همانطورکه از نام آن پیداست این دستگاه به جهت یافتن و کشف طلا مورد استفاده قرار می گیرد و این توانایی را دارد که بتواند کوچکترین طلا را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز می توان آن را با دقت ترین دستگاه در تشخیص این مورد دانست. چرا که برخی مدل های پیشرفته دستگاه طلایاب می تواند محل دقیق و همچنین اندازه دقیق طلا را مجسم نموده و به شما اعلام نماید. این دستگاه ها در انواع اندازه های مختلف و همچنین مدل های متفاوتی عرضه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستگاه در زمانی که آن را خریداری می کنید به صورت جدا از هم خواهد بود و پس از باز کردن آن باید تمامی قطعات را به یکدیگر متصل نمایید. دفترچه راهنمای دستگاه می تواند شما را در این مسیر کمک نماید که حتما آن را به صورت صحیح وصل نمایید. چرا که کوچکترین اشتباه می تواند سبب اختلال در عملکرد طلایاب شود.

دستگاه طلایاب ویژگی های بسیاری دارد که آن را برای استفاده با ارزش تر می کند. از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به کم وزن بودن آن اشاره نمود. البته با اینکه نمی توان وزن دقیقی برای این دستگاه به دلیل تنوع مدلی آن در نظر گرفت اما در حالت کلی باید گفت که دستگاه طلایاب وزن ایده آلی داشته و به راحتی امکان حمل آن وجود دارد. به همین دلیل نیز توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. یکی دیگر از ویژگی های مدل های پیشرفته تر دستگاه های فلزیاب را می توان تشخیص محل دقیق طلا دانست. به گونه ای که می تواند بدون یک سانتی متر اشتباه محل دقیق آن را مشخص نماید. چرا که گرفتن فرکانس در دستگاه های پیشرفته با سایر دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و می تواند به خوبی محل دقیق فرکانس را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز از دستگاه طلایاب در مراکز متعددی استفاده می شود. البته مهمترین استفاده این دستگاه دولتی خواهد بود. چرا که از آن جهت کشف معادن طلا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بی شک می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه باشد. اما بسیاری این دستگاه را جهت دفینه یابی استفاده می نمایند و طلایاب در این مسیر کمک بسزایی برای بسیاری از این افراد داشته است. توجه داشته باشید که با خرید دستگاه طلایاب می توانید کوچکترین فلزی که جنس آن از طلا باشد را تشخیص دهید. البته خرید آن می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. قابلیت استفاده از آن در خانه نیز وجود داشته و می توانید طلای گم شده خود را به سادگی بیابید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://metaldetectortiwa.ir/

 




نویسنده : مدیر تاریخ : پنج شنبه 9 آبان 1398

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99 : دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید .

  دانشگاه های غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . اما طبق شهریه هایی که در جریان هستیم ؛ شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است . توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است .هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است . معمولا در دانشگاه های غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان است .توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است .

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 98 - 99

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ..

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی برای ورودی ترم بهمن از 16 اسفند 98 آغاز و تا 23 اسفند ادامه داشته باشد . . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ...

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98-99

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .   توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید . این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود .بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید .پیش بینی می شود انتخاب رشته سراسری 99 همچون سال های اخیر در نیمه دوم مرداد باشد که داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی بهمن 99 ماه باید در تاریخ مقرر شده از سوی این دانشگاه و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام نمایند. که معمولا از آبان ماه تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 98 - 99

  توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطابقت رشته انتخابی با عنوان مدرک تحصیلی شما ملاک نیست و تنها تاثیر سوابق تحصیلی در رشته های غیر مرتبط کمتر است .   تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 98-99 باید گواهی مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم خود را حداکثر تا پایان شهریور 98 دریافت نمایند. البته قابل ذکر است که دارندگان مدرک دیپلم فنی تنها مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره کاردانی می باشند.همچنین دارندگان مدرک کاردانی در رشته های با طرح نیروی انسانی می بایست تا پایان شهریور 98 طرح خود را به پایان برسانند, تا بتوانند در مهرماه در کلاس های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند.   مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپشما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی در رابطه با لیست رشته ها, مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی, پیام نور, علمی کاربردی و نحوه ثبت نام در این رشته ها و یا سوالات خود را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق شماره گیری 9099071614 و 9092301613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری از مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ بپرسید و پاسخ مورد نظرتان را دریافت نمایید.




نویسنده : مدیر تاریخ : سه شنبه 30 مهر 1398

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99 : دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید .

  دانشگاه های غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . اما طبق شهریه هایی که در جریان هستیم ؛ شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است . توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است . هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است . معمولا در دانشگاه های غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان است . توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است .

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 98 - 99

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ..

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی برای ورودی ترم بهمن از 16 اسفند 98 آغاز و تا 23 اسفند ادامه داشته باشد . . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ...

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98-99

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .

دانشگاه غیرانتفاعی ، شهریه ، پذیرش و اعتبار مدرک در سال 98

توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید . این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود . بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید . پیش بینی می شود انتخاب رشته سراسری 99 همچون سال های اخیر در نیمه دوم مرداد باشد که داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی بهمن 99 ماه باید در تاریخ مقرر شده از سوی این دانشگاه و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام نمایند. که معمولا از آبان ماه تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 98 - 99

تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 97

توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطابقت رشته انتخابی با عنوان مدرک تحصیلی شما ملاک نیست و تنها تاثیر سوابق تحصیلی در رشته های غیر مرتبط کمتر است .   تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 98-99 باید گواهی مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم خود را حداکثر تا پایان شهریور 98 دریافت نمایند. البته قابل ذکر است که دارندگان مدرک دیپلم فنی تنها مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره کاردانی می باشند. همچنین دارندگان مدرک کاردانی در رشته های با طرح نیروی انسانی می بایست تا پایان شهریور 98 طرح خود را به پایان برسانند, تا بتوانند در مهرماه در کلاس های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند.   مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپ شما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی در رابطه با لیست رشته ها, مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی, پیام نور, علمی کاربردی و نحوه ثبت نام در این رشته ها و یا سوالات خود را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق شماره گیری 9099071614 و 9092301613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری از مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ بپرسید و پاسخ مورد نظرتان را دریافت نمایید.




نویسنده : مدیر تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1398

آموزش زبان بدن ۱۳۸۹

 

آموزش زبان بدن ۱۳۸۹

آموزش زبان بدن ۱۳۸۹

آموزش جامع ارتباطات غیرکلامی زبان بدن

اموزش تخصصی زبان بدن

آموزش جامع ارتباطات کلامی و غیر کلامی

زبان بدن ایرانی

مجله مذاکره و زبان بدن

جدیدترین دوره زبان بدن و ارتباط موثر

بعنوان یک مشاورانتخاباتی و سالها است روی الگوهای زبان بدن در حال تحقیق و مطالعه هستم و متوجه اهمیت حیرت انگیز و باورنکردنی نقش زبان رفتاری شدم و این سلسله مقالات اشاره ایی به نکاتی پیرامون زبان بدن دارد.


لطفا فیلم زبان بدن حرفه ای در آپارات https://www.aparat.com/v/L0AHz مشاهده فرمایید.


 

زبان بدن یا زبان بی زبانی به کلیه رفتارها زستها و حالتهایی اطلاق می شود که از کل بدن ما بروز می کند به عبارت دیگر رفتارهای ما همگی

زبان بدن ما را تشکیل می دهند این زبان قدیمی ترین و در عین حال پیشرفته ترین زبان جهان است که از این پس به صور ت حرفه ایی به آن در

سلسله مقالات زبان بدن خواهیم پرداخت .

یکی از مهم ترین خصوصیات انسان که او را نسبت به سایر موجودات برتری می دهد قدرت تکلم و سخن گفتن اوست. او می تواند با به

کارگیری کلمات و جملات احساسات و نیات درونی اش را بیان کند و دیگران را از آن آگاه نماید. از طرفی خواسته یا ناخواسته در فضایی که آن را

سکوت و خاموشی می نامیم و با زبان بی زبانی تنها با آنچه «body language» یا زبان حرکات بدن و اجزای آن خوانده می شود، می تواند به

خوبی احساسی را انتقال داده یا معنای کلامی را تغییر دهد. زبان بدن شامل دو قسمت است . یکی زبان حرکات بدن و دیگری زبان آرایش و

ظاهر بدن است .—

باید اذعان نمود قدرت سخنوران بزرگ سیاستمدارن و سوپر استارهای جهان امروز در هر رشته و صنفی بستگی معنی داری به زبان بدن دارد و

موفقیت فردی و سازمانی به نوعی با زبان بدن افراد عجین شده است.

 

اما بهتر است پس از این مقدمه بسیار کوتاه بپردازیم به الفبای زبان بدن

الفبای بی‌صدا (عبارت‌های غیرکلامی) به چهار دسته مهم و برتر تقسیم بندی می‌شوند. که عبارتند از:

۱-نشانه‌ها   ۲- روشنگرها     ۳- تنظیم‌ گرها        ۴- منطبق‌گرها

۱-نشانه‌ها، آن دسته از الفبای ی بی‌صدا هستند که در میان کشورها، قبیله‌ها، ادارت و… استفاده دارند و گاه برداشتی که از معنی آن

می‌شود متفاوت است. بعضی اوقات به تنهایی و گاه به صورت ترکیبی باهم استفاده می‌شوند مانند علامت پیروزی، موفق باشی، خوب است،

مخ ندارد و… . اگر نشانه‌های موجود در فرهنگ خود را بشناسید و از طرز استفاده‌ی آن آگاهی کافی داشته باشید خیلی بهتر می‌توانید به

شگردهای معمول در بین دیگران پی ببرید و درک بهتر و صحیح تری از رفتار آنان داشته باشید.

زبان بدن یا تن گفتار (Body Language) یکی از بخش های جذاب و مهم در آموزش اصول و فنون مذاکره محسوب می‌شود.

با آموزش زبان بدن و یادگیری تکنیک های زبان بدن می‌کوشیم در هر نوع مذاکره یا ارتباط غیرکلامی، پیام خود را به شکلی دقیق‌تر و

مناسب‌تر برای طرف مقابل ارسال کرده و نیز، پیامهای او را تا حد امکان به صورت دقیق دریافت و تفسیر کنیم…

 

این دوره مطابق با سر فصلهای دانشگاه های هاروراد و کمبریج و همچنین افسران بازنشسته خارجی تهیه و تدوین شده است

طول دوره یکسال است و فقط روزهای جمعه در  محل موسسه و دانشگاه تهران از ابتدای تیر ماه برگزار خواهد شد.


لطفا مقاله اموزش تخصصی زبان بدن ۱۳۸۳ را مطالعه فرمایید.


 

سرفصلهای این کارگاه آموزشی

تعاریف زبان بدن

معرفی استاد نماهای زبان بدن و راستی ازمایی

خطاهای کتابهای آلن پیز و البرت محرابیان

تکنیکهای تخصصی زبان بدن

تحلیل کاندیدهای دموکرات و جمهوری خواه ایالات متحده

نمایش برترین هنرمندان و کارافرینان

تحلیل آخرین سخنرانی ریاست جمهوری ایالات متحده

طول دوه یکساله و ۱۲ جلسه  ۴ ساعتی می باشد. جدیدترین کتاب بهمراه پک ویژه بسیار با ارزش دوره به دانشجویان ارائه می گردد.

مدرس دوره مرد زبان بدن ایران تنها مدرس مورد تائید پروفسور مسعود حیدری خلبان و دانش آموخته جوناوارو و پروفسور استفان کاوی مبدع دکترین مذاکره و زبان بدن و همچنین مولف صدها مقاله تخصصی زبان بدن ایرانی

برای افرادی که تا ابتدای آذر ماه نسبت به ثبت نام اقدام فرمایند و همچنین دانشجویان تخفیف ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

بعنوان یک محقق و تحلیلگرزبان بدن به شدت معتقد هستم که باید از دریچه و زوایای دیگری به افراد پیرامون نظر کرد تا بهتر و همه جانبه دیده شوند. هیچ چیزو هیچکس هیچ رفتار و گفتار و کرداری آنگونه که به نظر می رسد نیست. برگرفته از کتاب زبان بدن ایرانی

اگر علا قه مند هستید با اصول علمی ارتباط موثر آشنا شوید اگر می خواهید به پشت نقاب چهره ها نفوذ کنید و اگر می خواهید واقعیت انسانها را بیشتر درک کنید و اگر علاقه مند هستید در مذاکره و تجارت و کسب و کارتان موفق تر ظاهر شوید لطفا کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید و یا با ما در دوره های تخصصی زبان بدن همراه شوید




نویسنده : مدیر تاریخ : چهار شنبه 17 مهر 1398

روغن حل شونده

منبع : روغن حل شونده

روغن حل شونده

کاربردهای روغن حل شونده

از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.

از مهمترین ویژگی های کولانت تراش می توان به غیر صابونی بودن آن و در نتیجه شفافیت محصول اشاره کرد که باعث راحتی دید اپراتور در حین عملیات ماشین کاری میگردد.
لازم به ذکراست که به وجود آمدن شرایط صابونی در این امولوسیون ها وظیفه شویندگی و براده برداری مناسب در حین عملیات ماشین کاری را بر عهده خواهد داشت.
به طور کلی آنتی باکتریال ماده ای است قلیایی که باعث ازبین بردن باکتری های موجود در آب صابون تراشکاری می شود و جلوی رشد باکتری ها را می گیرد و طول عمر آب صابون تراشکاری یا روغن آب صابون را افزایش می دهد.
عدم انتخاب صحیح روغن حل شونده با توجه به آلیاژ و نوع ماشینکاری - دوفاز شدن محصول - رعایت نکردن نسبت ترکیب روغن در آب با توجه به آلیاژ و شرایط ماشین کاری

مزایای روغن حل شونده

خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت روان کنندگی عالی
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت خنک کنندگی بالا
قابلیت روان کنندگی عالی
امولسیونی پایدار
خاصیت ضد کف
ضد خوردگی
خاصیت ضد زنگ زدگی
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
خاصیت خنک کنندگی بالا

بسیار دیده شده است اپراتورهایی که در معرض تماس مستقیم با امولوسیون آب صابون بوده اند پس از مدتی دچار خارش و حساسیت های پوستی می گردند که این مشکل و تمامی آنچه در موارد بالا به آن اشاره شد هم جزء مواردی است که با تحقیقات فراوان متخصصان مجرب مجموعه دلفین شیمی مرتفع گردیده است




نویسنده : مدیر تاریخ : یک شنبه 14 مهر 1398

تضمین کیفیت ترجمه

چهارنکته طلایی که برای ترجمه مقاله تخصصی باید رعایت شود!

 

ایراکا (مرجع ترجمه مقاله و ویرایش مقاله دانشگاهیان)، ترجمه مقالات شما را به صورت تضمینی در سطح معتبرترین مجلات بین المللی بر عهده میگیرد. کافی است در وب سایت Iraca.ir، ترجمه مقاله یا ویرایش مقاله را انتخاب و فایل خود را برای ما ارسال کنید تا پیش فاکتور سریعا برای شما ایمیل شود.

 

خلاصه:

ترجمه مقاله و همچنین ویرایش مقاله با دانستن یک زبان، دو مقوله‌ی جدا از هم هستند. تسلط بر زبان انگلیسی توانایی ما برای ترجمه مقاله‌ ISI یا حتی ترجمه از فارسی به انگلیسی را تضمین نمی‌کند. ترجمه یک مهارت است و با تمرین و جمع‌آوری اطلاعات مناسب می‌توانیم در آن پیشرفت کنیم و کیفیت ترجمه‌هایمان را بالا ببریم. برای ترجمه مقاله و ترجمه مقاله برای ژورنال‌های ISI نیاز به مهارت و دانش داریم و این ۱۰ نکته طلایی می‌تواند شروع خوبی برای یادگیری و ارتقا سطح ترجمه‌هایمان باشد، یا حتی اگر خواستید ترجمه این مقالات را به موسسه ای سفارش دهید، نکات زیر را به خاطر داشته باشید.

کلمات کلیدی: ترجمه، ترجمه مقاله، ترجمه مقاله ISI، تضمین کیفیت ترجمه

 

۱) باید زبان مبدا را به خوبی بلد باشید.

شاید این مورد بیش از حد واضح باشد؛ اما توانایی صحبت کردن یک زبان برابر با دانستن سطوح مختلف آن برای ترجمه مقاله نیست. حتما شما هم در اینترنت عکس‌های منو‌ها و تابلوهایی را دیده‌اید که با ترجمه دست و پا شکسته و اشتباه‌شان موجب خنده همه شده‌اند، برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلاتی در ترجمه مقاله‌های تخصصی باید به خوبی به زیر و بم اصطلاحات آن رشته وارد باشید. توجه داشته باشید که نویسنده‌های مقاله‌های ژورنالی و ISI، قشر تحصیل کرده با توانایی‌های زبانی سطح بالای زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری هستند. یک مترجم باید به همان اندازه به زبان انگلیسی مسلط باشد و زبان سطح بالا و دانشگاهی را بشناسد و بفهمد تا بتواند ترجمه مقاله ISI انجام دهد.

یک مترجم قوی، زبان مبدا را مانند زبان مادری خود باید بشناسد

به علاوه ترجمه شما باید روان و خوانا باشد و در زبان مقصد خوش ساخت جلوه کند. کیفیت ترجمه‌ی شما مستقیما تحت تاثیر تسلط هرچه بیشتر به زبان مبدا و مقصد است.

 

۲) به دستور زبان، علائم نگارشی و ساختار جمله‌ها مسلط باشید.

حتی اگر در زبان مادری خود با این موارد مشکل دارید، برای تولید ترجمه قابل قبولی از یک مقاله و تضمین کیفیت ترجمه خود، باید اطلاعات خود را از دستور زبان، علائم نگارشی و ساختار جمله هم در زبان مبدا و هم در زبان مقصد بالا ببرید.

اطلاعات شما باید از علائم نگارشی هم به زبان مبدا و هم به زبان مقصد کامل باشد

از ساختار جمله‌های مقاله در ترجمه مقاله خودتان تقلید نکنید. ترجمه‌های خوب را بررسی کنید، هنگام خواندن متن زبان اصلی به علائم نگارشی و ساختار جمله‌ها دقت کنید و یاد بگیرید که یک ترجمه‌ی حرفه‌ای هرکدام از ساختار‌ها را چگونه به زبان مادری شما برمی‌گردانند.

 

۳) برای ترجمه مقاله، از نرم افزار‌ها کمک بگیرید اما فقط زمانی که درمانده شدید!

استفاده از نرم‌افزارهای ترجمه همیشه بد نیست

همه‌ی ما با گوگل ترنسلیت و بلایی که به اسم ترجمه سر متن‌ها می‌آورد آشنا هستیم؛ اما این به این معنی نیست که نرم افزار‌های ترجمهنمی‌توانند به ما کمک کنند. وقتی خیلی گیج شده‌ایم یا با تعداد زیادی کلمه تخصصی روبرو هستیم، می‌توانیم از جمله‌های دست و پا شکسته ترجمه شده در نرم افزارها کمک بگیریم و انرژی‌مان را صرف نوشتن جمله‌های بهتر کنیم. شاید دیدن همان ترجمه اشتباه و بی‌کیفیت ذهن ما را از گیجی در بیاورد و برای ترجمه‌ی بهتر کمک‌مان کند.

 

۴) مراقب لحن نوشتن تان باشید.

سعی کنید متوجه لحن متن اصلی و ترجمه تان باشید. مقاله‌های ژورنالی لحن علمی و خشکی دارند و از حکم صادر کردن پرهیز می‌کنند. در ترجمه مقاله باید این مورد را رعایت کنید و در عین حال طوری بنویسید که نوشته‌تان به نظر خواننده ماشینی و عجیب نیاید. برای بهتر شدن لحن نوشته‌های خودتان هیچ چیز مانند خواندن متن‌های درجه یک در زبان فارسی کمک‌تان نمی‌کند. حتی روزنامه خواندن هم اینجا به کمک مترجم‌ها می‌آید زیرا ذهن‌مان را با ساختار‌های رسمی و خشک زبان خودمان آشنا می‌کند.

 

همچنین شما اگر یک مترجم درجه یک فارسی به انگلیسی و یا ویراستار تخصصی هستید میتوانید صفحه استخدام مترجم ایراکا را مشاهده فرمایید.




نویسنده : مدیر تاریخ : چهار شنبه 20 شهريور 1398

قیمت سیم آرماتوربندی

سیم آرماتوربندی یک مفتول آهنی سیاه است که از آن برای بستن آرماتورها به یکدیگر استفاده میگردد . قطر مفتول آرماتوربندی برابر 1.5 میلیمتر است. برای خرید اینترنتی سیم آرماتوربندی و یا آگاهی از قیمت سیم آرماتوربندی میتواینید به لینک زیر مراجعه کنید: ]

قیمت سیم آرماتوربندی قیمت




نویسنده : مدیر تاریخ : یک شنبه 17 شهريور 1398

قیمت سیم آرماتوربندی

سیم آرماتوربندی یک مفتول آهنی سیاه است که از آن برای بستن آرماتورها به یکدیگر استفاده میگردد . قطر مفتول آرماتوربندی برابر 1.5 میلیمتر است. برای خرید اینترنتی سیم آرماتوربندی و یا آگاهی از قیمت سیم آرماتوربندی میتواینید به لینک زیر مراجعه کنید: ]

قیمت سیم آرماتوربندی قیمت




نویسنده : مدیر تاریخ : یک شنبه 17 شهريور 1398

دلیل امتناع تعمیرکاران از تعمیر پکیج اخگر

تعمیرات پکیج یکی از کارهای تخصصی است که معمولاً از عهده هر کس برنمیاد و نیازمند آموزش و گذراندن دوره های مختلفی می‌باشد.
شرکت اخگر را تقریباً تمام کسانی که در حرفه تعمیر پکیج فعالیت می‌کنند می‌شناسند. این شرکت اولین تولید کننده پکیج در ایران به حساب می‌آید. 
امروز میخوام در مورد پکیج اخگر صحبت کنیم و همچنین در رابطه با تعمیرکار پکیج اخگر توضیحاتی را بدم خدمتتون.
اینکه اکثر تعمیرکاران پکیج از تعمیر پکیج اخگر امتناع میکنند دلیل بر پیچیدگی ساختار این دستگاه نسبت به پکیج های موجود در بازار می‌باشد. 
لازم است بدانید تعمیر پکیج اخگر حتماً می‌بایست توسط تعمیرکار مجاز صورت بگیرد وگرنه باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد. 
اگر شما از پکیج دیواری اخگر استفاده می‌کنید و یا اگر از پکیج زمینی اخگر استفاده می‌کنید مطمئنا با این موضوع که تعمیرکار حرفه ای پکیج اخگر به ندرت پیدا می‌شود به مشکل بر خورده اید. 
شرکت خدمات اخگر
خدمات پس از فروش اخگر در تهران آماده ارائه تعمیرات پکیج اخگر میباشد.

تعمیر پکیج دیواری اخگر




نویسنده : مدیر تاریخ : پنج شنبه 14 شهريور 1398

املاک کیان
خرید ویلا شمال املاک کیان
ویلا شمال زیر قیمت در شمال این ویلا در آب و هوا بسیار تازه و مطبوع در محله دنج و آروم با دسترسی راحت به امکانات ساخته شده است .
ویلایی با زمین وسیع و آب و هوایی جنگلی کوهستانی با نزدیکی به امکانات رفاهی و قیمت مناسب و پیشرفته اقتصادی می باشد ویلایی با حیاط سازی زیبا و باغچه کاری شده با سالن بزرگ با سقف کناف کاری شده همراه با نور پردازی و آشپزخانه کابینت کاری شده با 3 اتاق خواب مستر می باشد .

 

 
 



نویسنده : مدیر تاریخ : دو شنبه 11 شهريور 1398



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به فروش وسایل نقلیه سنگین مي باشد.